HEJ! Jag lever đŸ’ƒđŸŒ HĂ€r kommer bildbomd!


(null)

(null)

(null)

FörĂ€ldrarna kom pĂ„ besök i november i samband med mammas födelsedag! Underbart att ha dem pĂ„ besök ❀

Jag Äkte och hÀlsade pÄ min kÀra Hedvig i Linköping i början pÄ december. Vilken helg vi hade! Vilken tjej hon Àr!

(null)

Jag och Gina ordnade glöggkvÀll pÄ jobbet med julpynt och pyssel. Kjempehyggelig!

SÄ fyllde jag plötsligt Är. 21 bast och vÀldigt glad. Firade med tapas tillsammans med fina vÀnner.

(null)

Och sĂ„ flyttade jag in i kollektiv i Vika. Fick flytthjĂ€lp av bland annat donnan ovan, vilken lyx man har som har sĂ„ bra vĂ€nner som stĂ€ller upp!😍

SĂ„ bjöds det pĂ„ trevligt julbord med jobbet! Haha vilken partykvĂ€ll det blev med massor av dans och lek, vĂ€rldens bĂ€sta kollegor fick jag đŸ™‹đŸŒâ€â™€ïžđŸ’ƒđŸŒ

(null)

(null)

(null)

(null)

SĂ„ bar det hem till UmeĂ„ till jul. Magiskt hĂ€rligt att komma hem & trĂ€ffa familj och vĂ€nner. Hade 10 vĂ€ldigt bra dagar, sĂ„ tacksam. Älskar er alla ❀

Åt massa god mat. Detta var eget verk dock😎

(null)

(null)

(null)

NyÄrsafton med efterlÀngtade ladies! Bara trevligheter.

Hotellfrukost med dessa hjÀrtan hanns ocksÄ med.

Och min saknade Joanne fick jag ocksÄ Àran att trÀffa pÄ nyÄr. Vi hade inte setts pÄ 10 mÄnader?!?

(null)

Och sÄ, back in Oslo. Fullt tempo. Massor av kul. Har sÄn tur jag, faktiskt. SpÀnnande vÄr med Vasalopp, utvecklande jobb och Thailandsresa vÀntar. Nyp mig!

AllmÀnt | |
#1 - - Gunilla%2525252525252525252525252525252525252525252525252525252525252525252525252525252525252525252520Jonsson:

Oj, vilket fyrverkeri av hÀrliga bilder. BÄde fina minnen och trevliga nyheter. Ta det varligt med skidÄkeriet, kan ge illande muskler om det blir för mycket. Hoppas du trivs i ditt nya boende, vÀnner ser jag att du har mÀngder av. VÀldigt fina bilder av dig och Emil och mamma och pappa. TÀnk nu pÄ balansen!!! Stor kram till dig...

Upp