Autumn leaves

Förra lördagen iklädd nya boots och ett leende på läpparna😄


Haft en så bra helg hittills! Erik är i Stockholm så jag har hade Sara här igår på middag och sleepover. Idag blev det hot yoga och bastu på förmiddagen tillsammans. Så härligt! Både att umgås och ha en välmående-morgon. 

Sen har jag pluggat en hel del. Men till middagstid fick jag besök av Johanna, vilket också var supermysigt. Vi hade massa att ta ikapp. Vi pratade bland annat ekonomi och fondplaceringar, måste bli bättre på allt vad sparande innebär. Men tycker lätt att det är komplext och ger upp.. Hon åkte nyss hem och jag har satt mig för att göra lite mer plugg innan läggdags.

Hoppas ni haft en bra helg såhär långt! Puss





Allmänt | |
#1 - - Mamma:

Så snygga skorna blev på!!!! Vackra höstfärger i bakgrunden, du är så bra på fånga känslan i dina bilder!💕💕💕

Upp