Hej bloggen!!!!

(null)

(null)


Från två veckor tillbaka när kära Johanna bjöd in till vinkväll. Det var jag, fina Lina och Johannas kompis Kjersti som var på besök. Så trevlig kväll med massa babbel och skratt❤️


Ibland ser man möjligheten och tar den... för en selfie
(null)

Här en från i helgen när jag också var hos Johanna, som bjöd in till inflyttningsfest i sitt kollektiv. Gick dock hem tidigt då jag var på AW med jobbet i fredags. Väldigt trevligt, men det satte kanske lite spår ;)

Annars då? Det går praktiskt i ett, tiden går snabbt. Idag föll första snön, mysigt tycker jag. Till helgen kommer familjen, som jag längtar efter dem. Ska bli så härligt att få rå om dem💕 sen åker jag till Hedvig om två helger och sen födelsedag den 5e december, tjoho! I tillägg till dessa roligheter blir det mycket jobb och kul via jobbet. Och för att inte glömma träning. Jag ska ju åka Vasaloppet, herregud! Bara att ligga i nu.

Vi hörs snart igen. Kram kompisar!


Allmänt | |
Upp